Sæsonkortet er digitalt og ligger inde i vores app, på din smartphone.

På din smartphone skal du installere vores app Metalligaen

iPhone: https://apps.apple.com/dk/app/metal-ligaen/id1473647412 
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.combine.venue.sil

Du skal logge inde i appen med det samme brugernavn og adgangskode, som du har brugt ved køb af kortet. Kortet ligger automatisk inde i appen nu.

Har du problemer med dette kontakt billetkontoret på mail: billet@aalborgpirates.dk 

----------------------------

Du skal hente en billet til din plads senest 24 timer før kampstart
Din sæsonkortplads er reserveret til dig til alle gældende kampe, og du skal derfor hente din adgangsbillet til hver kamp på forhånd (senest 24 timer før kampstart). Ellers frigives din plads til salg. Dette gør vi for at undgå mange tomme sæder.

Hvad sker der hvis jeg ikke får min billet hentet inden 24 timer før kampstart?
Du kan stadig komme til kamp! Men din normale plads kan være solgt til en anden. Hvis den ikke er, kan du sagtens hente den. Hvis den er solgt, så kan du lave en "Billetkode" til kampen og bestille en anden plads, hvor der er ledigt. Det er derfor vigtigt at du husker at hente din billet i tide!

Må jeg hente en billet uden at bruge den?
Hvis du har hentet din billet, men bliver forhindret i sidste øjeblik så glæd en ven med den, så det bliver brugt. Lad os fylde hallen op og have en fed stemning.

Dit sæsonkort/billet må gerne lånes ud
Du må altid gerne låne din plads ud til en god ven, kollega eller hvem du synes. Sæsonkortet er ikke personligt - hovedsagen er at din plads bliver brugt, så vi har flest muligt på plads til hver kamp, for at maksimere støtten til Piraterne.

Skal vedkommende jeg låner en billet ud til også installere appen?
Nej, du kan downloade og/eller emaile billetten til vedkommende du vil låne din billet ud til. Hvis du mailer den er det nok, hvis personen kan vise den på sin mobil via email, for at få scannet stregkoden.

Kan jeg kun lave billetterne på mit sæsonkort i appen?
Nej - du kan også administrere dit sæson via en alm. webbrowser - log ind her: https://shop.aalborgpirates.dk/konto (Samme brugernavn og adgangskode, som du bruger til din app)

Hvor finder jeg billetten når jeg har hentet/claimet den?
Dine billetter ligger automatisk inde i din app når den er hentet/claimet under fanen "Wallet".

Jeg har fået nyt kreditkort
Du kan altid holde dine oplysninger opdateret her: https://shop.aalborgpirates.dk/konto (Samme brugernavn og adgangskode, som du bruger til din app)
Det er vigtigt at du husker at få opdateret dine oplysninger så det altid er up-to-date, for ellers risikerer du at pengene ikke kan trækkes fra dit kort og i yderste konsekvens kan det føre til sletning af dit sæsonkort.

Hvordan opsiger jeg mit sæsonkort?
Du sender en mail til billet@aalborgpirates.dk fra din emailadresse som ejer kortet og fortæller at du ønsker at opsige dit kort. Vær opmærksom på at der kan være binding og opsigelsesvarel forbundet med din opsigelse. Du kan altid se de gældende betingelser for dit UNLIMITED sæsonkort her: https://shop.aalborgpirates.dk/side/handelsbetingelser 

 

Brug for hjælp?
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til dit sæsonkort, hjælper vi altid gerne - skriv en mail til os på billet@aalborgpirates.dk eller ring imellem 9-12 og 13-15 på tlf: 72302080 (Tryk 1)